رویای خیس

مرا دوست بدار اندک ولی طولانی

رویای خیس

مرا دوست بدار اندک ولی طولانی

همــ ــ آواز

روزها در دیار بی کسی میگشتم

پی شاید چیزی

راهی 

یا شاید کسی

نمیدانستم پی چه. اما میگشتم

سرگردان

حیران

وبی کس در دیار بی کسی

تا که سر انجام پیدا کردم کسی

کسی هم رنگ عشق با دلی به بیکرانی دریا

کسی هم فریاد سکوت

کسی هم ناله ی سودا

و یک هم آواز

هم اوازی برای پرواز

به بیکران های بیکران تر

با عشقی شگرف در دل


دل بی کسم کسی یافت

کسی که عشق بی او بی معنا بود

کسی که دریا در برابر دل او کوچک بود

کسی که سکوت. بی او فریادی نداشت

وکسی که عشق را

در گوشهایم زمزمه کرد

و به من یاد داد 

چگونه دوست داشتن را

و هم آواز من شد

در دیار عاشقان

در کوی یاران

و در سرزمین عشاق

حال فریاد میزنم:

ای هم آواز من

دوستت دارم با تمام وجود

ای هستی من

میخواهمت بی هیچ ریا

و ای عشق من

عاشقتم با دلی تنها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد