رویای خیس

مرا دوست بدار اندک ولی طولانی

رویای خیس

مرا دوست بدار اندک ولی طولانی

خواب


    

در خواب ناز بودم شبی
دیدم یکی زنگ میزند
گفتم: اونجا کیه کیه؟؟ پشت اون در کیه؟؟؟ سایشو من میبینم
گفت من غمم، در میزنم
گفتم برو گورت رو گم کن بذار بخوابم
باز هم مرام و معرفت رفقا که لااقل میذارن ما یه خواب راحت بکنیم

شعر طنز عاشقانه

گفتم تو شیرین منی
گفتی تو فرهادی مگر؟
گفتم خرابت میشوم
گفتی تو آبادی مگر؟
گفتم ندادی دل به من
گفتی تو جان دادی مگر؟
گفتم ز کویت می روم
گفتی تو آزادی مگر؟
گفتم فراموشم نکن
گفتی تو در یادی مگر؟
گفتم خاموشم سالها
گفتی تو فریادی مگر؟
گفتم که بر بادم مده
گفتی نبر بادی مگر؟
گفتم که این آف رو بخون
گفتی که الافم مگر؟

 

خوشتیپ ترین ها

 

 

  دوستای گلم شما میتونید درصورت تمایل عکساتونو برام بفرستید تا به نظر دوستان جزء  خوشتیپ ترین انتخاب بشید  

 

ایمیل من:vorojak_hh2011@yahoo.com  

 

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

توجه توجه

سلام دوستای عزیز 

اخه شما که لطف میکنید میاین از وبلاگم بازدید میکنید چرا نظراتونو نمیگین 

اخه برای بهتر شدنش احتیاج به نظرای قشنگتون دارم 

هرموقع میام میبینم امار بازدیدکنندگان زیاده ولی نظر زیاد نیست 

اخه شما که این راه رو اومدین یه نظرم واسه یادگاری واسم بزارین 

 

 کوچیک همتون ملیکا 

معین

برای من نوشته : گذشته ها گذشته: برای تو هوس بود ، ولی برای من نفس بود: هر چه بود تموم شد: عمر من حروم شد: رفته ای زیادم: شمع رو به بادم: دردلم هوس مرد: دل توی قفس مرد 

برای او نوشتم : 

کاشکی خبر نداشتی ، دیوونه ی نگاتم

یه مشت خاک ناچیز، افتاده ای به زیر پاتم

کاشکی صدای قلبت ، نبود صدای قلبم

کاشکی نگفته بودم : تا وقت جون دادن باهاتم 

نوشته

نوشتم

نوشته

نوشتم

نوشته

نوشتم 

کاشکی نبسته بودم ، زندگیمو به چشمات

کاشکی نخورده بودم ، به سادگی فریب حرفات

لعنت به من که آسون ، به یک نگات شکستم

  به این دل دیوونه ، راه گریزو ساده بستم

قلب شکسته

 

ای کاش تنها یکنفر هم در این دنیا مرا یاری کند

ای کاش می توانستم با کسی درد دل کنم

 

تا بگویم که .من دیگر خسته تر از آنم که زندگی کنمتا بداند غم شبها یم را...Upgrade your email with 1000's of emoticon icons تا بفهمد درد تن خسته و بیمارم را.........Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

 

قانون دنیا تنهایی من است..............و تنهایی من قانون عشق است....Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

و عشق ارمغان دلدادگیست........ 

و این سرنوشت سادگیست...........Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

عاشقی جرمه؟

پسر به دختر گفت:دوستم داری؟!  

اشک  از چشمای دختر  جاری شد، می خواست  بره  که

 

 پسر دستشو گرفت و اشکاشو پاک کرد و گفت: اگه دوستم نداری اشکال  نداره  مهم

 

اینه که من دوستت دارم وطاقت دیدن اشکاتوندارم...دخترسرشوپایین انداخت و

 

گفت :میدونی چیه؟ من دوستت ندارم.من...من  بدجوری عاشقت شدم.پسر دستای

 

دختر و رها کرد  با قیافه ای غمگین از دختر جدا شد. دختر فریاد زد: مگه دوستم نداری؟؟!

 

چرا داری   میری؟ پسر جواب داد: چون دوستت دارم می خوام تنهات بذارم.

 

دختر گفت: فکر کنم شنیده  باشی  که  می گن عاشقی که تنها باشه توی دنیا نمی مونه!!! توکه دوست نداری من بمیرم هان؟؟؟؟!پسرگفت: اینقدر دوستت دارم که

 

نمی خوام به خاطر من مرتکب  گناه بشی! چون میگن عشق یه جور گناهه!!!!!

 

دختر:اما عشقم پاکه!! اما  عشقم پاک دیگه هیچ جای

 

 دنیا  پیدا نمیشه............ 

و دختر و برای همیشه تنها گذاشت...

من و تو

عکس عاشقانه متحرک 
 نمی دونستی میمیرم بی توهو بدون چشات

 رفتی از برم 

 تو نمی دونستی که دلم مست به ساز صدات

 آرزومه که نمی دونستی که من میمیرم برات

میمیرم برات

 عاشقم هنوز

 نمی خواستی که بمونی و بسوزی به ساز دلم

  گفتی من میرم

 تو میخواستی بری تا فردا، باور خوشگلم

 برو راهی نیست تا فردا، باور خوشگلم

 سفرت بخیر

 اگه میری از اینجا تک و تنها تا یه شهر دور

 برو که رفتن بدون ما میرسه به یه دنیا نور

 سفرت بخیر

 برو گر شکستی ز من میتونی دوباره بساز

 از دلی شکسته نا امید و خسته تو بازغرور

 نمی خوام بیام

 نمی خوام میون تاریکی من تو حروم بشی

 نمی خوام ازت

 نمی خوام مثه یه شمع بسوزی برام تو تموم بشی

 برو تا بزرگی، می خوام که فقط آرزوم بشی

 نمی خوام بیام

 نمی خوام میون تاریکی من تو حروم بشی

 نمی خوام ازت

نمی خوام مثه یه شمع بسوزی برام تو تموم بشی 

برو تا بزرگی، می خوام که فقط آرزوم بشی

عشق

عشق کلمه ای ست که بارها شنیده می شود ولی شناخته نمی شود عشق صدایی ست که هیچ گاه به گوش نمی رسد ولی گوش را کر می کند عشق نغمه ی بلبلیست که تا سحر می خواند ولی تمام نمی شود عشق رنگی ست از هزاران رنگ اما بی رنگ است عشق نوایی ست پر شکوه اما جلالی ندارد عشق شروعی ست از تمام پایان ها اما بی پایان است عشق نسیمی ست از بهار اما خزان از آن می تراود عشق کوششی ست از تمام وجود هستی اما بی نتیجه است عشق کلمه ای ست بی معنی ولی هزاران معنی دارد

یادمان باشد اگر تنهاییم ... ماه بالای سر تنهاییست


بنام خدا ...

چی باید بنویسم توی دلم که کلی حرفه اما نمیدونم از کجا بگم از چی بنویسم فقط میخوام
بگم خیلی خسته ام از همه چی از زندگی از این دنیا از این ادماش ... وای که چقدر سخته
یه حرفی تمام وجودتو ریخته باشه بهم اما نتونی بازم بلند داد بزنی بگی . چقدر سخته زندگی رو که فکرشو نمیکردی روزی اینجوری بشه باید به زور تحملش کنی ... میخوام بگم سیرم از
این زندگی حتی از خودم  خدا جون کمکم کن میدونم که اگه نبود اون خدا ... شاید حالم از این بدتر میبود... خدارو دوست دارم واسه بودنش کنار من واسه اینکه همیشه بفکرمه واسه اینکه حتی در بدترین شرایطم تنهام نزاشته 

نجوای دل ...

خداوندا به من توفیقی ده که فقط یک روز بنده مخلص تو باشم که می دانم
حتی ساعتی این چنین بودن بس دشوار است

خدایا یا مهر آنان را که در دلشان بر من محبتی نیست از دلم بیرون کن یا به من صبری ده که کسانی را که دوستم ندارند دوست داشته باشم.

خدایا سینه ام را چنان بگشای که درد های تمام عالم را در آن جای دهم. حتی درد محکوم شدن به گناه های ناکرده ام را.

خدایا به من ذره ای از رحمت بیکرانت را ببخش تا بتوانم آنانکه محبتم را تقدیمشان کردم و تحقیر شدم ، آنان که دوستشان داشتم و دشمنم داشتند و آنان که درحقم ظلم کرده اند را ببخشم...

خداوندا دستانم خالی اند و دلم غرق در آمال . یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان یا دلم را از آرزوهای دست نیافتی خالی کن.

خدایا می دانم که نادانم به ذره ای از علم بیکرانت دانایم کن.

بارالها زبانم در ستایش تو قاصر است به من زبانی عطا کن تا گوشه ای اندک از رحمت بیکرانت را سپاس گویم.

خداوندا راه گم کرده ام ، هدایتم کن.خدایا قلبم را از تمام کینه ها پاک کن که غیر از تو کسی را بر این کار قادر نیست.

خدایا  باورم را به ایمان و ایمانم را به یقین مبدل فرما.

خداوندا به من صبری ده که بر سیلی دشمنان بخندم و با خنجرهای دوستان به رقص آیم.

خدایا به خیر و شر خود آگاه نیستم به علمت و به رحمتت هر آنچه خیر من در آن است بر من فرو فرست و هر آنچه شری برای من در آن است از من دور گردان...

خدایا به من بیاموز چگونه هنگامی که دستانم را بسته اند و زبانم را بریده اند بر ظلمی که با چشمانم می بینم صبر کنم.

خدایا به من یقینی ده که جز تو در هستی هیچ چیز نبینم.خدایا به من دلی ده که جز مهر تو در آن هیچ مهری را راه نباشد...

خدایا به من قلبی ده که دوست داشته باشم هر آنچه آفریده توست.
خدایا به من زبانی ده که جز بر حمد تو گویا نگردد.
خدایا هر آنچه دارم از آن توست پس آنچه خیر من است بر زبانم جاری کن تا از تو تمنایش کنم که خود بسیار نادانم.

خدایا خواسته هایم بسیارند ولی هیچ چیز در قبال آنها ندارم. پس تو از مخزن بی انتهای کرمت آنها را به من عطا کن.

خداوندا با تمام آنچه تو به من عطا کردی می خوانمت

              

                                       پس دعایم را اجابت فرما ...

آزادی

نمیدونم چرا هنوز یاد تو می افتم

که با هر قطره ی اشکت منم مثل تو آشفتم

نمیدونم چرا ... منم مثل تو بیتابم

شبایی که تو بیداری به یاد تو نمیخوابم

انقدر گفتن که آزادیم به مرگ ساده تن دادیم

شاید از جرم دیروزه که به این روز افتادیم

منم همرنگ تو میشم

سراغ عشقو میگیرم

که با هر قطره ی خونت منم مثل تو میمیرم

پای حرف تو میمونم که امیدو به من دادی

منم همراه تو میشم به عشق  صبح آزادی

سکوتو میشکنی این بار بفهمن که هنوز هستی

با فریادت نشون میدی که از هیچی نمیترسی

داره آروم جون میده نسلی که مرگ رو فهمیده

نمیدونم چرا آزادی بوی خون میده  

                  

 

حالا منو نوازش کن

   منو حالا نوازش کن که این فرصت نره از دست 

 شاید این آخرین باره که این احساس زیبا هست

منو حالا نوازش کن همین حالا که تب دارم

اگه لمسم کنی شاید به دنیای تو برگردم

هنوزم میشه عاشق بود تو باشی کاره سختی نیست

بدون مرز با من باش اگر چه دیگه وقتی نیست

نبینم این دَم رفتن تو چشمات غصه میشینه

 همه اشکاتو میبوسم میدونم قسمتم اینه

 

 

من یک انسانم


 

اگر به خانه‌ی من آمدی برایم مداد بیاور

مداد سیاه

می‌خواهم روی چهره‌ام خط بکشم تا به جرم زیبایی در قفس نیفتم

یک ضربدر هم روی قلبم تا به هوس هم نیفتم
!
یک مدادپاک کن بده برای محو لب‌ها

نمی‌خواهم کسی به هوای سرخیشان، سیاهم کند
!
شخم بزنم وجودم را ... بدون این‌ها راحت‌تر به بهشت می‌روم گویا
!
یک تیغ بده، موهایم را از ته بتراشم، سرم هوایی بخورد

و بی‌واسطه کمی بیاندیشم
!
نخ و سوزن هم بده، برای زبانم

می‌خواهم ... بدوزمش ... اینگونه فریادم بی صداتر است
!
قیچی یادت نرود، می‌خواهم هر روز اندیشه‌ هایم را سانسور کنم
!
پودر رختشویی هم لازم دارم برای شستشوی مغزم
!
مغزم را که شستم، پهن کنم روی بند

تا آرمان‌هایم را باد با خود ببرد به آنجایی که عرب نی انداخت
.
می‌دانی که؟ باید واقع‌بین بود
!
صداخفه ‌کن هم اگر گیر آوردی بگیر
!
می‌خواهم وقتی به جرم عشق و انتخاب،

برچسب فاحشه می‌زنندم
بغضم را در گلو خفه کنم
!
یک کپی از هویتم را هم می‌خواهم

برای وقتی که ...... به قصد ارشاد،

فحش و تحقیر تقدیمم می‌کنند، به یاد بیاورم که کیستم!
ترا به خدا ... اگر جایی دیدی حقی می‌فروختند

برایم بخر ... تا در غذا بریزم

ترجیح می‌دهم خودم قبل از دیگران حقم را بخورم
!
سر آخر اگر پولی برایت ماند

برایم یک پلاکارد بخر به شکل گردنبند،

بیاویزم به گردنم ... و رویش با  

 حروف درشت بنویسم:   

من یک انسانم

طنز

 

پرده اول :  اون موقع که خیلی کوچیک بودی و دماغتو نمی تونستی بکشی بالا و بهت می گفتن « نی نی » و خلاصه آدم حساب نمی 


شدی ( مثل حالا ! )

مادرت یه پستونک گذاشت تو دهنت   که هی الکی نق نزنی و …

مبارکتو به باد کتک ندی !