رویای خیس

مرا دوست بدار اندک ولی طولانی

رویای خیس

مرا دوست بدار اندک ولی طولانی

کفش هایم کو ؟

!..کفش هایم کو ؟
دم درچیزی نیست
لنگه کفش من این جاها بود
مادرم شاید این جادیشب
کفش خندان مرا،برده باشد به اتاق
که کسی پا نچپاند در آن
هیچ جایی اثر از کفشم نیست
نازنین کفش مرا درک کنید
کفش من کفشی بود
کفشستان
و به اندازه انگشتانم معنی داشت
پای غمگین من احساس عجیبی دارد
شصت پای من از این غصه ورم خواهد کرد
شصت پایم به شکاف سر کفش،عادت داشت
کفش من پاره ترین قسمت این دنیا بود
سیزده سال وچهل روز مرا در پا بود
((یاد باد آن که نهانش نظری با مابود))
دوستان!کفش پریشان مرا کشف کنید
من در این کلّه صبح،پی کفشم هستم
تا کنم پای در آن
و به جایی بروم
که به آن((نانوایی)) گویند
شاید آن جا بتوان،نان صبحانه ی فرزندان را
توی صف پیدا کرد
باید الان بروم،...اما نه
کفش هایمنیست
کفش هایم...کو؟!

خیلی تنهام

 
همه ادما رو پر و بال دادم روی شونم تمرین پریدن کردن
 به سلامتی شونه هام که این روزها خیلی تنهان

عرفه

 

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

خداوندا با ستایشت تو را تسبیح می گویم

سُبحانَکَ اللهُمَ وَ بِحمدِک

جز تو خدایی نیست

لا الهَ الاّ اَنْتْ 

کار بد کردم و بخود ظلم نمودم

عَمِلْتُ سوء وَ ظَلَمْتُ نَفْسی

به گناه خود اعتراف می کنم

وَ اِعْتَرِفْتُ بِذَنبی اِغْفرلی

تو مرا ببخش که تو بخشنده مهربانی

اِنَّکَ اَنْتَ اَلغَفور الرّحیمْ

باز شب شد

با انتشار امواج عشق جذاب تر شوید   
دوباره شب دوباره طپش این دل بی قرارم .دوباره سایه ی حرف های تو که روی دیوار روبرو می افتد .دلم می خواهد همه ی دیوارها پنجره شوند و من تو را میان چشمهایم بنشانم .دوباره شب ..دوباره تنهایی و دوباره خودکاری که با همه ی ابرهای عالم پر نمیشود .دوباره شب دوباره یاد تو که این دل بی قرار را بیدار نگه داشته .دوباره شب .دوباره تنهایی دوباره سکوت دوباره من و یک دنیا خاطره

اولین عشق

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com 

اولین کسی که عاشقش میشی دلت را می شکنه و میره... 

دیگه فکر میکنی حساب کار امده دستت  

دومین کسی که عاشقش میشی می خوای از تجربه های قبلی 

استفاده کنی که دیگه اشتباه نکنی اما باز اونم دلت رو میشکنه میره... 

دیگه عشق برت مفهومی نداره... دیگه یه ادمی می شی که تا بحال نبودی

اگه یه ادم خوبم بیاد که باهات دوست بشه تلافی می کنی

انتقام میگیری اون میره پی کارش میره سراغ یکی دیگه 

اینجوریه که دل تمام جهنمی ها می شکنه...!!

گفتی

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com 

گفتی که از یادم تو میری؟ نه عزیزم مگه میشه؟

بجا چشمام قلبم اما پیش توست تا همیشه

فاصله بین منو تو تا کجا دنباله داره؟

قسمت این بود که جدا بمونیم از هم تا همیشه

روز موعود مطمئن باش که زیادم دور نیست

من کنار تو تو مال من تا همیشه

نمی دونم که چرا و با کی هستی........؟

نمی خوامم که بدونم........

با تو من خونه ای ساختم توی قلبم تا همیشه

مگه تو نخواستی بال من و تو بمونه پا برجا

من که ماندم ولی از تو خبری پیدا نمی شه

یک روزی یک وقت یجایی چشمم میوفته تو چشمات

اما این همون خیاله که به من هست تا همیشه

نمی خوام که نا امیدی بشینه تو قلب خست

چی دیدی خدارو شاید بشی مال من همیشه.

چشم بینا

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com 

پیرمردی با پسرش در قطار نشسته بودند روبروی انها زن و مردی جوان نشسته بودند پسر دستش را از قطار بیرون اورد و گفت وای پدر نگاه کن دستم را نگاه کن در مسیر باد قرار گرفته چه باد خوبی چه مناظر قشنگی زن و مرد جوان به هم نگاهی کردند پسرک دوباره سرش را از پنجره بیرون آورد وای خدای من پدر دشتها را نگاه کن کوهها چه گلهای قشنگی آنجاست پدر نگاه کن باران ،باران دستانم را خیس کرد زن و مرد جوان بهم نگاهی کردند و به پیرمرد گفتند پسرت را به بیمارستان ببر پیرمرد گفت اتفاقا امروز بیمارستان بودیم پسرم تازه امروز بعد از سالها بینا
یی اش را بدست آورده

رستوران

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com 
چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره بروید... پیشخدمت: چه میل دارید؟ آب میوه؟ سودا؟ شکلات؟ مایلو (شیر شکلات)؟ یا قهوه؟” شما: لطفا یک چای” پیشخدمت: “چای سیلان؟ چای گیاهی؟ چای بوش؟ چای بوش و عسل؟ چای سرد یا چای سبز؟” شما: “سیلان لطفا” پیشخدمت: “چه جور میل دارید؟ با شیر یا بدون شیر؟” شما: “با شیر لطفا” پیشخدمت: “شیر؟ پودر شیر یا شیر غلیظ شده؟” شما: “شیر لطفا” پیشخدمت: “شیر بز، شیر شتر یا شیر گاو؟” شما: “لطفا شیر گاو.” پیشخدمت: “شیر گاوهای مناطق قطبی یا شیر گاوهای آفریقایی؟” شما: “فکر کنم چای بدون شیر بخورم.” پیشخدمت: “با شیرین کننده میل دارید یا با شکر یا با عسل؟” شما: با شکر.” پیشخدمت: “شکر چغندر قند یا شکر نیشکر؟” شما: “با شکر نیشکر لطفا” پیشخدمت: “شکر سفید، قهوه ای یا زرد؟” شما: “لطفا چای را فراموش کنید فقط یک لیوان آب به من بدهید” پیشخدمت: “آب معدنی یا آب بدون گاز؟” شما: “آب معدنی” پیشخدمت:” طعم دار یا بدون طعم؟” شما:” گمشو می خوام از تشنگی بمیرم”

نشونی

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com 
از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم : در عصرهای انتظار به حوالی بی کسی قدم بگذار خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو کلبه ی غریبی ام را پیدا کن کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب ارزوهای زندگی ام در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو و حریر غمش را کنار بزن ... مرا می یابی

چشم

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com 
هیاهوی چشمهایم شنیدنی ست .نگاه کن مرا با چشمهایت حرفهایست ناگفتنی تر از تمام رازهای هستی هویداتر از عصیان ادمی دیرینه تر از گذشته تازه تر از لحظه ناگفته ای که بارها شنیده ای حرفهایی به درازای هزارو یک شب که به انی خواهمت گفت نگاه کن مرا با چشمهایت حرفهایست

ایمیل مردی به همسرش

 Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com
روزی مردی به سفر میرود و به محض ورود به اتاق هتل ، متوجه میشود که هتل به کامپیوتر مجهز است . تصمیم میگیرد به همسرش ایمیل بزند . نامه را مینویسد اما در تایپ ادرس دچار اشتباه میشود و بدون اینکه متوجه شود نامه را میفرستد . در این ضمن در گوشه ای دیگر از این کره خاکی ، زنی که تازه از مراسم خاک سپاری همسرش به خانه باز گشته بود با این فکر که شاید تسلیتی از دوستان یا اشنایان داشته باشه به سراغ کامپیوتر میرود تا ایمیل های خود را چک کند . اما پس از خواندن اولین نامه غش میکند و بر زمین می افتد . پسر او با هول و هراس به سمت اتاق مادرش میرود و مادرش را بر نقش زمین میبیند و در همان حال چشمش به صفحه مانیتور می افتد: گیرنده : همسر عزیزم موضوع : من رسیدم میدونم که از گرفتن این نامه حسابی غافلگیر شدی . راستش انها اینجا کامپیوتر دارند و هر کس به اینجا می اد میتونه برای عزیزانش نامه بفرسته . من همین الان رسیدم و همه چیز را چک کردم . همه چیز برای ورود تو رو به راهه . فردا میبینمت . امیدوارم سفر تو هم مثل سفر من بی خطر باشه . وای چه قدر اینجا گرمه !!  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ